Výroční kolekci Pumy ukážou v kampani české osobnosti
U příležitosti 75. výročí připravila PUma výroční kolekci Puma
75. Představí ji kampaní s českými osobnostmi.
U příležitosti 75. výročí připravila PUma výroční kolekci Puma
75. Představí ji kampaní s českými osobnostmi.
Dodnes se káva Jihlavanka drží toho, co začala dělat před 30 lety, a
svůj positioning nemění, říká její marketingový ředitel Steffen R.
Saemann.
Josef Maršálek připravil pro Ahmad Tea, která je v Česku třicet let, tři
recepty jako součást podzimní kampaně.
Pekařství Paul slaví 15 let v Česku. Podle marketingové manažerky Jany
Kozákové se značce daří a chce se stát lovebrandem.
Limitovaná edice obalů Krále Sýrů odráží historii značky, vznikla ve
spolupráci se studenty Vysoké školy kreativní komunikace.
Rock rádio ze skupiny Media Bohemia se chystá na vstup do digitálního
pozemního rozhlasového vysílání.
# Aktuality # Retail # Reklama
V rámci oslav 15. výročí v Česku nabídne pekařství Paul makronky za
15 Kč. Uvede také limitovanou edici baretů díky spolupráci s TONAKem.
Páté výročí na českém trhu připomíná značka Zalando kampaní, ve
které si hraje s přesmyčkou ze slov „oslava" a „sleva".