GLS kampaní motivuje k poznání výdejních míst
Balíkový přepravce GLS spouští kampaň s názvem „Vánoce v balíku“,
v jejímž rámci lze vyhrát elektrokolo nebo elektrokoloběžku.
Balíkový přepravce GLS spouští kampaň s názvem „Vánoce v balíku“,
v jejímž rámci lze vyhrát elektrokolo nebo elektrokoloběžku.
DPD spouští novou kampaň „Doručujeme pěkný den“. Chce tak podpořit
své výdejní místa a boxy.
Doručovací boxy OX Point nově začala od 8. srpna využívat síť
Balíkovna. K dispozici má 150 samoobslužných boxů po celé České
republice.
Alza navyšuje počet dopravců využívající síť AlzaBoxů pro
doručování zásilek a napojuje společnost DPD.
# Aktuality # Reklama # Retail
Mezinárodní balíkový přepravce GLS spustil kampaň na rozšíření a
vylepšení sítě svých Parcel Shopů po celé České republice.
Ikea se snaží zjednodušit online nakupování a přizpůsobuje tomu i své
kamenné prodejny. Aktuálně přestavuje OD v Brně a otevírá další
plánovací studia a výdejní místa.
Zásilkovna navýšila v posledním roce počet výdejních míst o více než
tisíc a přiznává, že další růst už nebude tak masivní. Přímo na
adresu ale denně doručí 20 tisíc zásilek a boom zaznamenávají
i samoobslužné boxy.
Zásilkovna rozšiřuje svou síť výdejních boxů. Nově je bude instalovat
také u prodejen Tesco.