T-Mobile vyhlašuje po deseti letech tendr na kreativní agenturu
Mobilní operátor T-Mobile po deseti letech vyhlašuje výběrové řízení na
kreativní agenturu.
Mobilní operátor T-Mobile po deseti letech vyhlašuje výběrové řízení na
kreativní agenturu.
Společnost Essox bude v oblasti digitálního marketingu spolupracovat
s agenturou Česká produkční.
Společnost CETIN si ve výběrovém řízení na rozvoj strategie značky,
tvorbu kreativy i její implementaci zvolila agenturu Ogilvy.
River Tonic si letos připomíná 50 let od svého vzniku. S novou agenturou
Comtech_Can představí kampaň oslavující to, co se nezměnilo.
Plánování i nákup médií pro Budějovický Budvar nově zajišťuje
skupina Publicis.
Skupina Orlen Unipetrol si na správu sociálních sítí zvolila agenturu
Story TLRS.
Komunikační služby na českém i slovenském trhu pro Coca-Colu zajistí
agentura FleishmanHillard.
Značka Mattoni volí na přípravu strategického konceptu a dlouhodobou
komunikaci na internetu a sociálních sítích agenturu Outbreak.
Komunikaci značek Staropramen, Cool a Ostravar na sociálních sítích má
nově na starosti AMI Digital.
Zahraniční digitální aktivity Pilsner Urquell zajistí agentura Leo Burnett.