# Marketing # Výzkum # Aktuality
Deloitte: Chytrou TV a hodinky Češi používají častěji než laptop
Nejpoužívanějším digitálním zařízením v Česku zůstává dál
smartphone. Chytré hodinky i chytrou televizi jsou používány častěji než
laptop.
# Marketing # Výzkum # Aktuality
Nejpoužívanějším digitálním zařízením v Česku zůstává dál
smartphone. Chytré hodinky i chytrou televizi jsou používány častěji než
laptop.
Uplatnění virtuální reality v prezentaci firem se rozšiřuje. Umožňuje
zákazníkům interaktivně a realisticky se zapojit s produkty či službami.
# Aktuality # Internet & Mobil
České VR studio DIVR Labs získalo od Křetínského s Tkáčem miliony eur.
Do tří let otevře nové arény virtuální reality ve světových
metropolích.
Větší příklon médií k modelu předplatného a menší spoléhání na
reklamní výnosy, předpovídá ve své studii Reuters Institute pro
letošní rok.
ČEZ, Preciosa nebo značka krmiv Brit lákají na návštěvu do virtuální
reality.
Ve virtuálním světě lze dnes postavit dům, prodávat umění a vydělat
nemalé peníze. Prostor zde vzniká i pro reklamní zadavatele.
V rámci oslav 125. výročí svého vzniku vytvořila Škoda Auto závodní
hru ve virtuální realitě.