Bauhaus nasazuje nové spoty s Vojtou Kotkem
V nové kampani s nešikovným manželem upozorňuje Bauhaus na možnost
vyzvednout si objednávky na více než 15 tisících výdejních místech po
ČR.
V nové kampani s nešikovným manželem upozorňuje Bauhaus na možnost
vyzvednout si objednávky na více než 15 tisících výdejních místech po
ČR.
Bauhaus v nové jarní kampani rozvíjí koncept nešikovného manžela
v podání Vojty Kotka. Představí nový akustický branding.
Bauhaus nasazuje nové spoty s Vojtou Kotkem, ten se tentokrát musí
rozloučit se svou nejlepší přítelkyní – letitou míchačkou.
V podzimní kampani Bauhaus rozvíjí svůj koncept „Nešikovný manžel“
s Vojtou Kotkem.
Bauhaus spouští novou kampaň „Nešikovný manžel“. Ústřední role
i režie se ujal Vojta Kotek.