Radegast v kampani s Vavřincem Hradilkem bojuje o vodu
Pivovar Radegast letos pokračuje v boji za zachování vody v české
krajině.
Pivovar Radegast letos pokračuje v boji za zachování vody v české
krajině.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Mattoni 1873 rozšiřuje portfolio svých značek o novinku z kategorie
ochucených dětských vod.
Waterdrop jako oficiální partner pro hydrataci tenisové ATP Tour vypisuje
soutěž o nejlepší návrh termosky.
Radegast dal slovo, že do roku 2030 zadrží v krajině tolik vody, kolik si
z ní bere. Vavřinec Hradilek kvůli tomu sjel schody na kajaku.
Provozovatelem nové oborové televize zaměřené na vodu je společnost Aqua
content podnikatele Pavla Hájka.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Do společnosti Cans přichází Klára Honzíková, na starosti bude mít chod
firmy a marketingové aktivity.
V minisérii spotů představuje hlavní hrdiny produktové řady a propojuje
prvky „uklidňujícího světa meditace s čistou rajeckou přírodou".
Aquila se od soutěže Miss a projektu Aqua Babes posunula k maminkám. Co jí
to přineslo, přibližuje její brand manažerka Kristýna Tomečková.