Netflix předpokládá, že v roce 2025 zdvojnásobí výnosy z reklamy
Netflix stále víc spoléhá na reklamu a pro příští rok odhaduje, že
jejich výnosy zdvojnásobí.
Netflix stále víc spoléhá na reklamu a pro příští rok odhaduje, že
jejich výnosy zdvojnásobí.
Lidé starší 60 let se postupně přesouvají k digitálnímu obsahu,
značky na to však zatím neumí reagovat.
Prémiový plán bude bez reklam, platforma SkyShowtime ho uvede od 29. října
a rozšíří tak nabídku na celkem tři předplatitelské tarify.
Velké mediální firmy mohou zásadně přeskupovat svá portfolia, odhaduje na
základě aktuálního vývoje Erika Luzsicza.
Po 25 letech strávených v mezinárodní firmě Warner Bros. Discovery
přešla Dana Janovská na post rektorky Vysoké školy kreativní komunikace
(VŠKK). Ta od nového akademického roku rozšířila studium komunikace o dva
nové obory.
Streamingová služba Disney+ od října zdražuje novým a od listopadu pak
všem stávajícím předplatitelům. Jako marketingový nástroj nyní vytáhla
rekordně nízkou cenu na první tři měsíce.
Podzimní televizní sezóna se už rozběhla, skupina Prima ale ještě
neodtajnila všechny své programové novinky. Chystá je pro druhou půlku
podzimu a připravuje i další nové věci, říká generální ředitel Marek
Singer.
Od 9. října zvyšuje Netflix ceny předplatného také stávajícím
předplatitelům.