Apple a Paramount jednají o společném balíčku
Balíčkování je jednou z možností, jak si streamovací služby mohou
zajistit růst i do budoucna.
Balíčkování je jednou z možností, jak si streamovací služby mohou
zajistit růst i do budoucna.
Managing directorka zastupitelství Atmedia Michaela Suráková hodnotí vývoj
televizního trhu v letošním roce. Vyjadřuje se i k pozici VOD služeb a
k eventualitě, zda by Atmedia neprodávala reklamu pro Netflix nebo Disney+.
Po zpřístupnění exkluzivního obsahu v podobě knihovny britského kanálu
BBC First, divadelních představení Dramox a projektu DVTV Extra přichází
T-Mobile za svými televizními zákazníky s videotékou Canal+.
Počet Čechů, kteří využívají placené služby pro streamování videí,
se letos zvýšil zhruba o 200 tisíc na 2,8 milionu osob, ukazuje výzkum
Atmedia index.
Přestože předplatitelé verze s reklamou mají přístup k polovičnímu
množství reklamy než diváci tarifu zdarma, množství odsledované reklamy
je u obou skupin stejné, sdělil na konferenci Forum Media Josef Beneš.
Velké vysílací sítě i VOD platformy investují do práv na vysílání
ženského sportu i stovky milionů dolarů, všímá si Erika Luzsicza.
Marcel Procházka z Českých Radiokomunikací (CRA) mluví ve druhé části
expertního rozhovoru Atmedia o budoucnosti terestrického TV vysílání,
streamovacích služeb a dotýká se i myšlenky společné české VOD
nabídky Czechflix.
Počet platících Čechů za služby videa na vyžádání se rychle zvyšuje,
oproti loňském roku se zvýšil o polovinu, ukazuje statistika ČSÚ.
Streamovací službě Disney+ se podařilo mírně navýšit počet
předplatitelů, celá divize pak významně snížila ztrátu a mateřská
firma věří v její brzkou ziskovost.
Streamovacím službám Discovery+ a HBO (Max) klesl ve třetím čtvrtletí
počet předplatitelů, hospodaření se ale zlepšilo.