Spořitelna chce kampaní snížit škody v kyberprostoru
Česká spořitelna spouští svou dosud největší kampaň na
kyberbezpečnosti. Cílem je snížit objem škod klientů.
Česká spořitelna spouští svou dosud největší kampaň na
kyberbezpečnosti. Cílem je snížit objem škod klientů.
Český svaz kanoistů spouští náborovou kampaň, s níž vyzdvihuje
všestrannost sportu v přírodě.
Česká spořitelna pokračuje v komunikačním konceptu #silnější a uvádí
image kampaň s názvem Druhé já.
Startuje kampaň k letošnímu festivalu Prague Pride. Staví tradice s
„historií“ queer komunity.
Akce určená pro začínající kreativce Portfolio Night se odehraje
13. června poprvé také v Praze.
Aktivační kampaň k otevření první prodejny Victoria’s Secret v Česku
připravuje agentura VMLY&R.
U příležitosti MS v hokeji startuje Kaufland novou reklamní kampaň, do
níž obsazuje hokejové hráče i své zaměstnance.
Konference Brandstorming 2023 účastníkům odhalila, jak efektivně budovat
svoji značku a vycházet přitom z vlastních hodnot. Pro úspěch je
klíčová kreativita a dobře zvolená strategie.