Věk je jen číslo, vzkazuje ve výroční kampani Česká spořitelna
Spořitelna připravila k 200. výročí komunikační kampaň s názvem
„Věk je jen číslo“.
Spořitelna připravila k 200. výročí komunikační kampaň s názvem
„Věk je jen číslo“.
Od ledna je součástí stínového vedení agentury VML Tereza Košťálková,
Klára Exnarová a Petr Mráz.
KitKat se ve své nové reklamní kampani spojuje s hitem skupiny Queen
„I want to Break Free“.
Tým stratégů v agentuře VML, vedený Kristýnou Ochvatovou, rozšiřuje
svůj záběr o know-how v dalších disciplínách budování a řízení
značek.
Česká spořitelna rozvíjí gamingový koncept #LevelUpYourLife a jako první
značka v tuzemsku startuje kampaň vytvořenou v 3D nástroji pro vývoj
videoher.
Agentura VML k 31. červenci ruší strukturu dvou CEO a od 1. srpna ji
povede na pozici CEO VML Česká republika Iva Welker, dosavadní CEO Local
Business.
Minerální voda Kláštorná Kalcia přichází s novou komunikační
kampaní, jež se opět nese ve středověkém duchu.
Jake Barrow se stane novým kreativním ředitelem VML v Česku, kam
přesídlí i fyzicky po více než třináctiletém angažmá ve VML Melbourne
& Sydney. Vystřídá Miloše Kočího.