Česká spořitelna představuje kampaní platformu Skoala
V nové kampani Česká spořitelna uvádí svou digitální vzdělávací
platformu Skoala. Prezentuje školu jako nejúžasnější místo na světě.
V nové kampani Česká spořitelna uvádí svou digitální vzdělávací
platformu Skoala. Prezentuje školu jako nejúžasnější místo na světě.
Agentury Ogilvy a VML ze skupiny WPP se po necelých čtyřech letech vracejí
do profesní asociace AKA.
Kampaň „Dej si pauzu od mobilu“, kterou pro značku KitKat připravila
agentura VML, byla na soutěži Cannes Lions oceněna Grand Prix.
Zastoupení ve užším výběru prací má z Česka na letošním ročníku
Cannes Lions zatím kampaň pro KitKat od VML.
Do Ogilvy přichází z Vodafonu Kateřina Šantorová. Starat se bude
o komunikaci značek Ogilvy a VML.
Novinky v podobě KitKat tabulky komunikuje kampaň s Jaromírem Jágrem nebo
Kovym.
Soutěž ADC Czech Creative Awards již zná své finalisty. Celkem je na
shortlistu 118 prací, nejvíce želízek v ohni mají agentury VML a
McCann.
Innogy spouští novou jarní kampaň, která láká nové zákazníky na pokles
cen energií a odměnu za přechod.