# Aktuality # Retail # Marketing
Kaufland sází na privátky, tvoří přes pětinu obratu
Kaufland v současnosti nabízí přes 40 vlastních značek, jejichž podíl
na celkovém obratu loni vzrostl nad 22 %.
# Aktuality # Retail # Marketing
Kaufland v současnosti nabízí přes 40 vlastních značek, jejichž podíl
na celkovém obratu loni vzrostl nad 22 %.
# Aktuality # Retail # Marketing
Vlastní značka Česká chuť řetězce Albert přidává do nabídky uzeniny
z přeštického vepřového a nové produkty přicházejí navíc
v recyklovatelném obalu.
# Aktuality # Marketing # Retail
Albert mění podobu obalů vlastní značky Česká chuť a nabízí více než
stovku produktů českého původu v ověřené kvalitě.
Lidl pokračuje v expanzi a ve výstavbě má sedm nových prodejen. I nadále
ale platí, že prodej potravin prostřednictvím e-shopu se aktuálně
neplánuje, říká Michal Farník, jednatel společnosti Lidl.
Globus uvádí novou vlastní značku hotových jídel Globus Fresh ’N’ Go.
Nabízí pokrmy z mezinárodní kuchyně, ale i vegetariánské a veganské.
Během roku jich postupně představí asi sto.
# Aktuality # Retail # Marketing
Všech 90 výrobků značky Tesco z kategorie těstovin a rýže nabízí
Tesco ve 100% recyklovatelných obalech. Letos v dubnu přišla na trh první
řada 200 různých produktů pro domácnost.
Pivo Staročech, vlastní značka Penny Marketu, má novou recepturu, logo
i skleněné a plechové obaly.
# Marketing # Internet & Mobil
Módní e-shopy vylepšují vlastní značky a snaží se tak vyplnit mezery
v sortimentu. Cílem je především sjednocení nabídky.