Novým komerčním ředitelem skupiny Prima je Jan Čadek
Skupina Prima vybrala nástupce na post komerčního ředitele ze svých řad.
Od začátku nového roku nastoupí na post po Vladimíru Pořízkovi
stávající šéf onlinu a rádií Media Clubu Jan Čadek.
Skupina Prima vybrala nástupce na post komerčního ředitele ze svých řad.
Od začátku nového roku nastoupí na post po Vladimíru Pořízkovi
stávající šéf onlinu a rádií Media Clubu Jan Čadek.
Nadměrný počet reklamních breaků v televizním vysílání není dobrý
ani pro televizi, ani pro televizní diváky. Komerční ředitel Vladimír
Pořízek vysvětluje, že zvýšení cen TV reklamy je jedinou možností, jak
Media Club může této situaci čelit.
Televizní skupina Prima a její zastupitelství Media Club začalo hledat
nového komerčního ředitele. Nahradí odcházejícího Vladimíra Pořízka.
Trendy na reklamním televizním trhu se nemění a zadavatelé reklamy se musí
připravit na další zdražování reklamního prostoru.
Hlavní hráči na trhu televizní reklamy už avizují, že pro obchodování
v novém roce budou muset zvýšit cenu TV reklamy až dvouciferně.
Skupina Prima se snaží čelit očekávanému odlivu reklamních GRP
v lineární TV a po omezení přetáčení reklamy ve zpětném zhlédnutí
v IPTV zavede od roku 2023 pro část svého reklamního prostoru aukční
prodej. A už teď avizuje růst cen.
Přestože lineární televize je stále silným zdrojem sledování
videoobsahu, pro další roky se předpokládá, že dále poroste sledovanost
online videí na vyžádání.
Skupina Prima a Nielsen Admosphere uvedly spojené měření televizní a online
videoreklamy. Souhrnná data o sledovanosti televize Prima nejen na TV
obrazovkách, ale i na dalších platformách, na kterých Prima obsah
poskytuje, jsou k dispozici v softwaru Adwind Kite.