Unie vydavatelů nesouhlasí s Akčním plánem proti dezinformacím
Unie vydavatelů, která je největším profesním sdružením pro vydavatele
tisku, se domnívá, že Akční plán vlády proti dezinformacím má být
přepracován.
Unie vydavatelů, která je největším profesním sdružením pro vydavatele
tisku, se domnívá, že Akční plán vlády proti dezinformacím má být
přepracován.
Vládní zmocněnec Michal Klíma poslancům sněmovního výboru stručně
představil podobu návrhu, který se zabývá hledáním řešení, jak stát
může čelit dezinformacím. Plán ale zatím vláda neprojednala, jde tak
o pracovní verzi.
Mediální agentura Knoworigin, která vyhrála soutěž na nákup a
plánování médií pro kampaň Deštník proti drahotě, získala zakázku
v souladu se zákonem, uvedli vládní zmocněnec Michal Klíma a vedoucí
stratkomu Pavel Lupjan.
Deštník proti drahotě je první z kampaní, kterou připravilo nové
oddělení stratkom. Jeho vedoucí Pavel Lupjan odhaduje, že ročně může
v rámci oddělení vzniknout pět až deset kampaní.
Vláda navýší investice pro filmové pobídky na letošní rok o 570 mil.
Kč. S další podporou se počítá v letech 2023 až 2024.
Nová vláda přinesla naději pro řešení dlouhodobého financování České
televize a Českého rozhlasu. Změny ale zatím nepřicházejí, zaznělo na
úterní diskusi Deníku N v Knihovně Václava Havla.
Evropská soutěž Sabre Awards, oceňující nejlepší PR projekty uplynulého
roku, zveřejnila shortlist.
Senátní komise pro rozvoj venkova vyzvala vládu, aby řešila výpadky
televizního signálu kvůli přechodu na nový standard vysílání DVB-T2.
Vládním zmocněncem pro boj s dezinformacemi bude mediální manažer
Michal Klíma.
Vláda v programovém prohlášení zmiňuje v oblasti médií především
financování médií veřejné služby, změnu volby členů rad těchto
médií a kontroly jejich hospodaření.