CSG představuje nové globální logo se symbolem štítu
Czechoslovak Group aktualizovala své logo, v němž pracuje se symbolem
štítu. Autorem je Dynamo Design.
Czechoslovak Group aktualizovala své logo, v němž pracuje se symbolem
štítu. Autorem je Dynamo Design.
Festival Jeden svět mění svůj název na Mezinárodní filmový festival
o lidských právech Jeden svět.
Air Bank plánuje začátkem příštího roku představit nové platební
řešení pro rozšíření bezhovostního placení. Uvede ho po značkou Cvak.
Po letošní akvizici firmy Extra Online Media přistupuje Burda ke změně
názvu na českém trhu na BurdaMedia Extra a také k úpravě své vizuální
identity.
Rozhlasová stanice Fajn rádio, kterou mohou (nejen) mladí posluchači naladit
po celé republice, představila v uplynulých dnech novou podobu svého loga.
Značka přírodní kosmetiky Smyssly prošla rebrandingem. Za změnou stojí
agentura Havas.
S novou vizuální identitou chce Woltair urychlit svůj růst i zahraniční
expanzi.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Heureka Group zavádí jednotný vizuální styl a komunikace ve všech zemích,
v nichž působí.
D.A.S. pojišťovna právní ochrany bude nově působit pod hlavičkou
společnosti Ergo. Spolu s tím mění název i vizuální identitu.
U příležitosti 25 let na trhu se Nadace Komerční banky Jistota rozhodla
ke změně názvu i vizuální identity.