Kofola má nové logo, mění se i lahve a etikety
Kofola po letech mění logo, etikety, lahve, plechovky i sklenice celého
svého portfolia.
Kofola po letech mění logo, etikety, lahve, plechovky i sklenice celého
svého portfolia.
Developerská společnost JRD si ke spolupráci vybrala marketingovou agenturu
Visibility. Představila také nové logo od studia Najbrt.
Agentura Breakit si připsala nové klienty. Mezi ně patří skupina Astorie,
výrobce svítidel Snaggi, outdoorový koncept M1 nebo start-up Rekap.
Popona, vyrábějící ručně šité organizéry a doplňky pro luxusní
kabelky, představuje novou vizuální identitu od agentury Heels Make Deals.
Billa přichází s vylepšeným věrnostním klubem, v němž nabídne
členům více výhod.
# Aktuality # Marketing # Reklama
BrightVibe dosáhla za první rok existence dvojnásobku plánovaného obratu.
Nyní mění svou vizuální identitu a přichází s novými produkty.
Cupra i loni patřila mezi nejrychleji rostoucí značky v Evropě. V druhé
polovině letošního roku představí novou vizuální identitu své
komunikace.
Po 18 letech na trhu přichází realitní značka Svoboda & Williams
s rebrandingem a novým vizuálním stylem.
Kongresové centrum Praha přichází s novou vizuální identitou
i komunikační linkou.
Některé činnosti umělá inteligence nepřevzala ani u firem, které se na
její využití zaměřují, ukazuje příběh společnosti Filuta AI.