Trendy sociálních sítí 2025: Tiktokizace, AI, krátká videa a regulace
Dynamická, zábavná videa s důrazem na jednoduchost budou klíčová pro
dosažení úspěchu na sociálních sítích v roce 2025.
Dynamická, zábavná videa s důrazem na jednoduchost budou klíčová pro
dosažení úspěchu na sociálních sítích v roce 2025.
Platformám v Česku povládne Facebook, poroste TikTok. Při tvorbě obsahu by
to firmy s využíváním umělé inteligence neměly přehánět, píše ve
výhledu trendů pro komunikaci firem na sociálních sítích v roce
2024 Vítězslav Klement.
Závěrečný díl seriálu o komunikaci malých podnikatelů na sociálních
sítích se věnuje vyhodnocování a měření úspěšnosti.
Třetím dílem pokračujeme v seriálu, který drobným podnikatelům ukazuje,
jak komunikovat na sociálních sítích. Třetí díl je věnován obsahu.
Druhá část seriálu od Vítězslava Klementa, který přináší tipy
podnikatelům pro práci s reklamou na sociálních sítích, se zaměřuje na
výběr a oslovení cílové skupiny.
O nákupu na sociálních sítích, neboli social commerce, se mluví stále
častěji proto, že mladší generace zde tráví více času a navštěvovat
webové e-shopy je pro ně retro, píše Vítězslav Klement z GroupM.
Umělá inteligence dokáže věci zjednodušit a ušetřit čas. Nespoléhejme
ale na to, že někdy plně nahradí lidský prvek, píší Klára Procházková
a Vítězslav Klement.
# Internet & Mobil # Marketing
Influencer marketing sice není zcela novou disciplínou, v prostředí
sociálních sítích ale dostává nové rozměry. Jak vypadají jeho
aktuální trendy, shrnuje Vítězslav Klement z Group M.