Adshines zahájila prodej programatické televizní reklamy
Společnost Adshines, založená majiteli Vision Thing, spouští programatický
prodej reklamního prostoru i v lineární televizi. Vznikla nová značka
Adshines.
Společnost Adshines, založená majiteli Vision Thing, spouští programatický
prodej reklamního prostoru i v lineární televizi. Vznikla nová značka
Adshines.
# Lidé # Internet & Mobil # Outdoor # Aktuality
Martin Hanzlík se stává spolumajitelem a jednatelem společnosti Vision
Thing, která se orientuje na programatickou digitální outdoorovou reklamu
(DOOH).
Vision Thing rozšířila svou programatickou DOOH síť o tři nové lokality
v Praze.
# Aktuality # Outdoor # Internet & Mobil
Vision Thing rozšiřuje ve své programatické síti možnosti prodeje a
nákupu prostřednictvím header bidding technologie.
Programatická reklamní DOOH síť Vision Thing se rozšiřuje o in-store
obrazovky do hypermarketů Albert.
Integrace programatického nákupu digitálních out-of-home reklamních ploch
(DOOH) do platformy DV360 by měla inzerentům otevřít cestu k snazšímu
přístupu k novému mediatypu..
Digitalizace OOH reklamy znamená výrazné změny v nákupu reklamního
prostoru, protože se postupně přesouvá do online prostředí.
Digitalizace OOH reklamy znamená výrazné změny v nákupu reklamního
prostoru, protože se postupně přesouvá do online prostředí.