# Aktuality # Reklama # Internet & Mobil
Meta spustila kampaň představující metaverzum
Meta spustila v několika evropských zemích kampaň s názvem „The Impact
Will Be Real“. Kampaň má představit sociální a ekonomický dopad
metaverza.
# Aktuality # Reklama # Internet & Mobil
Meta spustila v několika evropských zemích kampaň s názvem „The Impact
Will Be Real“. Kampaň má představit sociální a ekonomický dopad
metaverza.
# Aktuality # TV # Internet & Mobil
HBO Max spouští aplikaci využívající rozšířenou realitu Rod draka:
DracARys.
Stane se z metaverza „druhý Clubhouse“, o kterém už za rok
neuslyšíme? Nebo v metaverzu všichni dřív nebo později stejně
skončíme, ptá se ve svém textu Vítězslav Klement.
Virtuální realita (VR) a herní průmysl se stávají hlavními akcelerátory
růstového vývoje na trhu médií a zábavy. Daří se také internetové
reklamě, OTT i klasickému TV vysílání, ukazuje prognóza PwC.
T-Mobile rozvíjí svůj hudební projekt Electronic Beats, s nímž v nové
fázi vstupuje do metaverza.
VCCP Group otevřela své kanceláře ve virtuálním prostoru herní platformy
Roblox.
Virtuální realita, umělá inteligence nebo třeba robotická ruka. Moderní
technologie stále více dobývají svět maloobchodu a pandemie vše jen
urychlila.
Do plně digitálního světa vstupuje Nike, Chipotle či Gucci. Slibují si od
toho možnost oslovení mladých spotřebitelů.