Vinea předělala v kampani píseň „Mám ťa rád“ od Duchoňa
Vinea v nové kampani spojuje české a slovenské umělce, společně
předělali píseň Mám ťa rád“ od Karola Duchoňa.
Vinea v nové kampani spojuje české a slovenské umělce, společně
předělali píseň Mám ťa rád“ od Karola Duchoňa.
Se značkami Kofola, Targa Florio, Royal Crown Cola nebo Vinea mohou letos lidé
vyhrát Škodu Elroq, iPhone nebo vstupenky na festivaly.
Vinea přichází na trh s novou limitkou své edice Kumšt moštu, tentokrát
spojila hroznový mošt se šťávou z moruše černé.
Kofola začala dodávat nápoje Kofola, Rajec a Vinea ve vratném skle do
prvních obchodů.
Vinea letos uvedla na trh degustační sady hroznového moštu. Spolupráci
s lokálními vinaři chce nadále rozvíjet, říká za značku Ľubica
Mieresová.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Vinea přichází se speciální degustační sadou Kumšt Moštu. Chce tak
podpořit české a slovenské vinohradníky či vinaře.
# Aktuality # Retail # Marketing
Kofola ČeskoSlovensko představuje nový projekt Cirkulka, v jehož
rámci nabídne v obchodech své nápoje ve vratných lahvích.
Vinea se spojila s českými, moravskými a slovenskými vinaři. S nimi
vypráví příběhy vinic a vytváří degustační sadu.