Studie: Češi jsou denně vystaveni téměř 700 online reklamám
Počet digitálních reklamních sdělení, se kterými se čeští uživatelé
mohou na internetu setkat, dosahuje podle studie společnosti Eskimi téměř
700 denně.
Počet digitálních reklamních sdělení, se kterými se čeští uživatelé
mohou na internetu setkat, dosahuje podle studie společnosti Eskimi téměř
700 denně.
Prémiový reklamní prostor v mobilních hrách začíná nabízet na českém
trhu a v celém regionu CEE platforma Evolution. V regionu spolupracuje
s agenturou Hullabaloo.
Značka Senuto, vytvářející SEO a obsahový nástroj, vydává report
o českém trhu, ve kterém mapuje nejviditelnější e-shopy na českém
Googlu. Partnerem publikace je platforma WhitePress.
Optimalizace zaměřená na pozornost pomáhá marketérům budovat povědomí
o značce a vede k lepší zapamatovatelnosti u zákazníků.
Omnicom Media Group zavádí RTBium, interní nástroj pro optimalizaci
vizibilního času programatické online reklamy.