Amazing Places: Ukazuje se, že si Češi navykli být vybíraví
I přes inflaci a růst cen energií zájem o rezervace ubytování na
„kouzelných místech“ roste, říká Václav Vítek, ředitel Amazing
Places.
I přes inflaci a růst cen energií zájem o rezervace ubytování na
„kouzelných místech“ roste, říká Václav Vítek, ředitel Amazing
Places.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Amazing Places má rok od spuštění rezervačního systému. Na podzim
přidává nový design dárkových voucherů.
OMV komunikuje kampaní svou věrnostní aplikaci OMV MyStation. Přizvala si
k tomu influencery Jirku Krále a Jonáše Čumrika.
Od května přilákal věrnostní program české internetové jedničky na
dopravu zdarma již 100 tisíc lidí.
# Aktuality # Reklama # Marketing
K desátému výročí věrnostního programu TchiboCard spouští Tchibo
reklamní kampaň.
Tváří podzimní kampaně H&M, jež se inspiruje atmosférou
pařížských ulic, se stala topmodelka Naomi Campbell.
Po několika měsících testování startuje program měsíčního
předplatného Wolt+. Nabízí dopravu objednávek zdarma.
O2 zjednodušuje své zvýhodněné nabídky, které sjednocuje na jednom
místě – v programu O2 Radosti.
# Aktuality # Retail # Marketing
Kaufland podporuje český hokej a přichází s věrnostním programem
Kulišáci. Součástí je také facebooková soutěž o zájezd přímo na
Mistrovství do Finska.
# Aktuality # Marketing # Výzkum
Polovina všech zákazníků neřeší, kde nakupuje. Věrnost ke značce je jim
lhostejná, ukazuje průzkum e-commerce konference Reshoper.