# Aktuality # Reklama # Marketing
Oriflame spouští kampaň, má nový věrnostní program
Oriflame představuje reklamní kampaň „Reach your happy place“ a spolu
s ní i nový věrnostní program pro zákazníky.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Oriflame představuje reklamní kampaň „Reach your happy place“ a spolu
s ní i nový věrnostní program pro zákazníky.
The Miners spouští kampaň, jež propaguje věrnostní kartu The Miners Coffee
Club.
# Aktuality # Retail # Marketing
Alza nabídne členům programu AlzaPlus+ nově i slevy na své privátní
značky.
Členům svého věrnostního klubu přináší Billa slevy v hodnotě 5 a
10 % na nákup a také dárek při nákupu nad 1800 korun v podobě
příborů Banso Vogue.
Diskontní řetězec KiK přichází na český trh s novým věrnostním
programem.
Letecký portál Letuška.cz zavádí věrnostní program, nabízí možnost
úspor na nákupu letenek a dalším zboží.
Bolt na českém trhu uvádí program Bolt Plus, členům nabídne přednostní
vyzvednutí a další funkce.
# Aktuality # Retail # Marketing
Billa plánuje změny svého věrnostního klubu Billa Bonus Club. Jeho
členové nyní mohou své body vyměnit za slevy.
Nový zákaznický program Magenta Moments představuje T-Mobile reklamní
kampaní.
Skupina Deutsche Telekom spouští věrnostní program Magenta Moments pro své
zákazníky. Hlavními partnery jsou CineStar, řetězec Bagetterie Boulevard,
letenkový portál Kiwi.com a čerpací stanice MOL.