Vzestup chytrých měst je motorem digitálního outdooru
Rozšiřování reklamních ekosystémů, digitalizace společnosti a rozvoj
chytrých měst mají být impulsem pro trh digitálního outdooru (DOOH),
ukazuje nová studie.
Rozšiřování reklamních ekosystémů, digitalizace společnosti a rozvoj
chytrých měst mají být impulsem pro trh digitálního outdooru (DOOH),
ukazuje nová studie.
Provozovatelé reklamních ploch na plachtách na domech v Praze považují za
diskriminační novou vyhlášku o regulaci venkovní reklamy a chtějí ji
zrušit.
# Aktuality # Outdoor # Reklama
Kvůli snaze omezit tzv. vizuální smog Praha vypoví 38 smluv na pozemky,
které pronajímá pro umístění reklamních poutačů.
Asociace měření venkovní reklamy spouští pilotní projekt, ve kterém
zpřístupňuje data o outdoorových kampaních.