Becherovka ve své první 3D OOH pracuje s prostorovými efekty
Becherovka představila svou první 3D OOH reklamu, jež je k viděn na OC
Harfa v Praze.
Becherovka představila svou první 3D OOH reklamu, jež je k viděn na OC
Harfa v Praze.
Reklamu na městském zastávkovém mobiliáři MHD bude pro hlavní město
provozovat společnost Bigboard.
V pražském obchodním centru Galerie Harfa využívá Budějovický Budvar 3D
reklamu.
Online nabídka služby Plakátov.cz se rozšiřuje o více než dva tisíce
ploch v pražském metru a na vlakových nádražích.
# Aktuality # Outdoor # Reklama
Mediální skupina OMG využila digitální reklamní plochu ve veřejném
prostoru pro netradiční kreativní kampaň.
Nealkoholické pivo Birell využívá k propagaci hypercupe se zabudovaným
výčepem.
Po více než roce zahájil ÚHOS správní řízení kvůli pražské
vyhlášce týkající se části segmentu venkovní reklamy.
Plakáty a někde i digitální obrazovky mají být k dispozici zadavatelům
reklamy na nových zastávkách pražské MHD. Celkem jde o 690 zastávek,
jejichž výměna bude zakončena v červnu 2023.