Český rozhlas už pociťuje výrazný pokles příjmů z reklamy
Reklamní příjmy Českého rozhlasu se po přijetí velké mediální novely
snižují. Pokles jen v letošním roce je odhadován na 75 milionů korun.
Reklamní příjmy Českého rozhlasu se po přijetí velké mediální novely
snižují. Pokles jen v letošním roce je odhadován na 75 milionů korun.
Návštěvnost poplatkového webu České televize byla za poslední týden
vyšší než za celý kalendářní rok 2024.
Český rozhlas mění organizační strukturu. Odchází ředitel komunikace
Jiří Hošna, zásadní roli sehrála nová mediální legislativa.
Podpis velké mediální novely, která zvyšuje televizní poplatek na 150 Kč
měsíčně, umožní ČT vrátit do vysílání pozastavené pořady a také
obnovit kanál ČT3.
Zahraniční právník upozorňuje na to, že novela zákonů o České
televizi a Českém rozhlase nebyla včas oznámena Evropské komisi.
Velká mediální novela prošla 47 hlasy z možných 70 Senátem. Musí si
ji ještě podepsat prezident. V účinnost by mohla vstoupit od května 2025.
Poslanecká sněmovna bude o zvyšování rozhlasových a televizních
poplatků hlasovat ve středu 5. března v poledne.
Další pokus hlasovat o velké mediální novele nevyšel. Poslanci se
k tomuto bodu sejdou znovu v pátek 14. února. Koalice chce na poledne
stanovit pevný termín pro hlasování.