ČT opanovala vánoční vysílání, sledoval ji každý druhý divák
Česká televize se o letošních Vánocích stala nejsledovanější ze všech
tuzemských TV stanic.
Česká televize se o letošních Vánocích stala nejsledovanější ze všech
tuzemských TV stanic.
Reprízovaná pohádka Anděl Páně 2 se stala nejsledovanějším pořadem na
Druhý svátek vánoční, zhlédlo ji 1,87 mil. diváků starších 15 let.
Premiérová pohádka Jak si nevzít princeznu se stala nejsledovanějším
pořadem Štědrého dne. Sledovalo ji více než 2,6 mil. diváků starších
15 let (podíl 61,9 %). V první desítce se umístily jen pořady vysílané
ČT. Celodenní podíl ČT dosáhl téměř 52 %.
K vánočním svátkům již tradičně nadělujeme výběr vánočních reklam
ze světa. Všem čtenářům přejeme krásné a klidné prožití Vánoc.
# Aktuality # Retail # Marketing
Rohlík dává na trh limitovanou kolekci různých produktů. Nabízí
dámská, pánská nebo dětská trička s nápisy, sklenice na víno, ponožky
nebo dětské nádobí.
Největší TV opustily svůj pravidelný program a přešly do vánočního
vysílání. Jak vypadá večerní program ČT1, TV Nova a TV Prima
v posledních dnech roku?
Doba strávená před televizní obrazovkou na Štědrý den se zvyšuje až na
více než šest hodin denně.
Podle výzkumu Nielsen Admosphere kupují čtyři pětiny lidí aspoň někdy
knihy jako dárek pro druhé, z čehož skoro tři čtvrtiny pořizují
knižní dárky právě k Vánocům.
Nejsledovanějším pořadem pátečního večera po 20. hodině se stala
pohádka O léčivé vodě, kterou sledovalo jeden milion diváků starších
15 let. K milionové hranici se přiblížila i Všechnopárty.
O2 TV zvyšuje rozlišení na Full HD u deseti stanic ve své nabídce. Od
20. prosince zavádí rodičovský zámek a také vánoční benefity.