ČT o Vánocích odvysílá dvě nové pohádky, na Nový rok Zátopka
Česká televize zařadí do letošního vánočního vysílání dvě
premiérové pohádky, v předpremiéře uvede na iVysílání nový seriál a
na Nový rok nabídne film Zátopek.
Česká televize zařadí do letošního vánočního vysílání dvě
premiérové pohádky, v předpremiéře uvede na iVysílání nový seriál a
na Nový rok nabídne film Zátopek.
Vánoční nákupy se blíží. I v době krize se předpokládá, že
e-commerce zažije další silný rok.
# Aktuality # Marketing # Výzkum
Většinu dárků budou Češi nakupovat na internetu. Navzdory krizi šetřit
neplánují, vyplývá z výzkumu Heureky.
O2 spustí na začátku listopadu svou vánoční kampaň. Představuje v ní
nová sluchátka O2 pods+ a promuje slevu pro zákazníky O2.
# Aktuality # Marketing # Retail
V pražské prodejně Dm drogerie v Novém Smíchově si budou zákazníci
moci vytisknout etikety s vlastní fotografií na vybrané produkty.
# Aktuality # Retail # Marketing
Česká sklárna Koulier představila kolekci ručně malovaných vánočních
ozdob Šťastné a Veselé a také koncept Ozdob na přání.
Alza.cz spouští předvánoční kampaň nazvanou Alzákův vánoční
obchoďák. E-shop v ní komunikuje výhody online nakupování a šíři
portfolia se zaměřením na hračky.
Česká televize připravuje do vánočního vysílání premiérovou pohádku
Krakonošovo tajemství. Režíruje ji Peter Bebjak a roli Krakonoše ztvární
David Švehlík.
Televize Seznam zaznamenala v prosinci poprvé měsíční podíl
přesahující 1 %.
Televize Seznam dosáhla o vánočních svátcích svých rekordních podílů
na sledovanosti.