Vánoční vysílání Televize Seznam zaplní české pohádky
Televize Seznam zařadí stejně jako vloni do vánočního vysílání řadu
pohádek. Silvestr bude patřit speciálnímu dílu Jukeboxu Honzy Dědka.
Televize Seznam zařadí stejně jako vloni do vánočního vysílání řadu
pohádek. Silvestr bude patřit speciálnímu dílu Jukeboxu Honzy Dědka.
Komerční banka přichází jako první v České republice s vánoční
kampaní vytvořenou za pomocí prvků umělé inteligence.
V rámci knižních prodejů tvoří Vánoce nejsilnější část roku.
Knihkupectví momentálně zesilují svoji komunikaci skrze kampaně. Klíčové
jsou sociální sítě i mikroinfluenceři.
Smyslem vánočního televizního spotu Penny je upozornit na význam dobrých
sousedských vztahů a poděkovat těm, kterým není osud lidí okolo nás
lhostejný.
Šetřit bude letos při vánočním nakupování většina z nás. Tvrdí to
63 % Čechů ve věku 15–64 let. Více se k úsporám hlásí ženy a rodiny
s dětmi, ukazuje výzkum OMG Research.
Společnost T-Mobile zahajuje od soboty 12. listopadu svou vánoční kampaň
s názvem „Jak se máš?".
Hlavní štědrovečerní pohádkou na TV Nova bude pohádka Tři oříšky pro
Popelku. Videoplatforma Voyo uvede premiéru minisérie Král Šumavy.
Sportovní řetězec Sportisimo spustil svou vánoční kampaň. Je brandová a
propaguje nabídku sportovního vybavení, ale i módních produktů od
sportovních značek.
# Aktuality # Reklama # Retail
Dedoles startuje svou vánoční kampaň, na českém trhu vsadí vedle onlinu
i na televizní kampaň.
# Aktuality # Retail # Reklama
V předvánočním období si mohou zákazníci Penny za nasbírané body
zakoupit se slevou polštáře, přikrývky či ručníky značky Naturtex.