Pondělí ve znamení seriálu Specialisté, i jeho vánočního dílu
Vánoční speciál seriálu Specialisté i jeho dva reprízované díly
dosáhly nejvyšší sledovanosti v pondělí po 20:00.
Vánoční speciál seriálu Specialisté i jeho dva reprízované díly
dosáhly nejvyšší sledovanosti v pondělí po 20:00.
Od tohoto týdne zařazuje nejsilnější televizní stanice do programu
v hlavním vysílacím čase pořady pro vánoční období.
Česká televize vsadila pod vedením výkonné marketingové ředitelky
Štěpánky Sunkové na nový komunikační koncept. Zapojila do něj diváky
ČT a ukazuje v něm šíři své obsahové nabídky. Rozvíjí ho i ve své
letošní vánoční kampani.
Kromě Penny připravil soutěžní adventní kalendář také obchodní
řetězec Kaufland.
Ve všech prodejnách obchodního řetězce Kaufland se pošesté budou
prodávat charitativní jmenovky na dárky. Akci podporuje i spot, ve kterém
se jako ambasador objevuje Ben Cristovao.
Televize Seznam odvysílá na Štědrý den pohádku Tři oříšky pro Popelku.
Na Silvestra zařadí tři řady seriálu Lajna.
Letošní vánoční kampaní chce Kofola inspirovat k šíření dobra a
realizaci drobných skutků.
Za dárky na internetu plánují Češi utratit víc než v kamenných
obchodech, většinou do 10 tisíc korun, ukazuje průzkum APEK.
Vánoční vysílání TV Nova přinese speciální díly některých
zavedených pořadů i klasické pohádky a filmové komedie.
Alespoň jeden dárek na internetu objedná 80 % jeho uživatelů, vyplývá
z výzkumu APEKu.