Země V4 propagují v USA společně svá kreativní města
Země Visegrádské čtyřky spustily na americkém trhu společnou kampaň
„Kreativní města střední Evropy“.
Země Visegrádské čtyřky spustily na americkém trhu společnou kampaň
„Kreativní města střední Evropy“.
Průzkum veřejného mínění v zemích V4 odhalil měnící se postoje ke
svobodě médií ve střední Evropě v souvislosti s politickými změnami a
obavami z ruského vlivu.
Visegrádská skupina i letos bude společně koordinovat propagaci svých
regionů s cílem přilákat turisty ze vzdálených trhů.
Sledovanost televize v zemích visegrádské čtyřky se drží na úrovni
několika hodin denně. Rozdíly jsou ale mezi jednotlivými generacemi
diváků, ukazuje srovnání od Atmedia.
Výsledky výzkumu veřejného mínění o svobodě médií v Polsku, Česku,
Slovensku a v Maďarku představil výbor pro redakční nezávislost za
podpory Reportérů bez hranic a Bakalovy nadace. Realizovala ho agentura
Median.
Průzkum v zemích Visegrádské čtyřky zjistil, že veřejnost podporuje
opatření EU týkající se svobody médií.