V papíru končí Strategie a Marketing & komunikace

Po 2. ledna 2017 13:54 1 min Sdílet

# Aktuality # Tisk

Segment marketingových titulů vstoupí do nového roku se změnami. Tištěná vydání časopisů Strategie a Marketing & komunikace skončí.

Měsíčník Strategie, který patří společnosti CN Invest, bude od nového roku jen v internetové podobě, potvrdila serveru MaM.cz mluvčí skupiny CNC Adéla Mikešová. Strategie, kterou do jara vydávala společnost Mladá fronta a poté přešla do CN Invest, je nejstarším tištěným titulem z oboru marketingu, reklamy a médií. První číslo vyšlo v roce 1993.

strategie

V tištěné verzi přestane od nového roku také vycházet čtvrtletník Marketing & komunikace od České marketingové společnosti, který bude rovněž jen v online podobě. "Místo standardního tištěného vydání obdrží všichni členové České marketingové společnosti, stejně tak jako předplatitelé časopisu, přístupový kód, který jim zpřístupní nejnovější čísla časopisu v digitální on-line podobě," informovala společnost předplatitele v dopise, který má MediaGuru.cz k dispozici.

marketing-a-komunikace

-mav-

 

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.