Streamovací a OTT služby lokalizují díky AI obsah do češtiny
Zdá se, že možnost vstoupit na nové trhy se zahraniční službou nebylo
nikdy jednodušší. Zaklínadlo zvané AI zvládne i lokalizaci do češtiny.
Přináší to ale některá úskalí.
Zdá se, že možnost vstoupit na nové trhy se zahraniční službou nebylo
nikdy jednodušší. Zaklínadlo zvané AI zvládne i lokalizaci do češtiny.
Přináší to ale některá úskalí.
Co vše se na českém trhu může propsat do marketingu, reklamy a komunikace?
Přinášíme přehled letošních trendů.
Odpovědný přístup firem je vstupenkou k přízni nových cílových skupin,
myslí si Marek Pražák ze Svengali Communications.
Přinášíme přehled toho nejdůležitějšího, co v letošním roce
ovlivnilo marketing na tuzemském trhu.
Zatímco letos v dubnu se adresátem nějaké formy deepfake stalo 22 %
české populace, v říjnu už to bylo 29 %, vyplývá z průzkumu agentury
Ipsos.
Amazon nyní využívá umělou inteligenci pro rekapitulaci sledovaného
obsahu. Beta verze této novinky je k dispozici prozatím pouze na platformě
Fire TV.
# Aktuality # Internet & Mobil
Díky nové funkci automatického dabingu na YouTube je nyní snadnější
spojit se s tvůrci a obsahem z celého světa. V Česku prozatím tato
novinka není k dispozici.
Umělá inteligence nemusí být zajímavá zdaleka pouze pro streamingové
video platformy, ale také pro hráče na poli online audia. Tradiční
výroční rekapitulace Spotify Wrapped měla nový rozměr.