Komunikační trendy 2023: Tříštění publika, AI nebo „greenwashing“
Co ovlivní komunikaci podniků a značek v letošním roce, ukazuje
předpověď agentury Grayling.
Co ovlivní komunikaci podniků a značek v letošním roce, ukazuje
předpověď agentury Grayling.
Zobrazení žen v reklamě je častěji než dřív spojováno s jejich rolí
v domácnosti nebo rodině, ukazuje průzkum.
Umělá inteligence dokáže věci zjednodušit a ušetřit čas. Nespoléhejme
ale na to, že někdy plně nahradí lidský prvek, píší Klára Procházková
a Vítězslav Klement.
Využívání umělé inteligence a strojového učení čím dál výrazněji
proměňuje i online marketing. Část agentur ale děsí míra, jak moc
ztrácejí nad směřováním kampaní kontrolu.
Monitoria Media nabídne shrnutí článků pomocí umělé inteligence od
OpenAI, která stojí za Chat GPT.
OpenAI přichází s novou verzí umělé inteligence ChatGPT-3. Jak na to
zareagují vyhledávače a jak se promění práce SEO specialistů a
copywriterů? Zamýšlí se nad tím Michaela Kratochvílová z H1.cz.
Už dnes se mohou PR specialisté spolehnout na řadu AI nástrojů, které jim
zefektivní práci, a to i tu kreativní, píše Markéta Faltysová.
Bing i Google začnou uživatelům nabízet odpovědi generované jazykovými
modely.
Hospodářské noviny spustily audioverzi všech publikovaných článků, a to
včetně archivních. Namlouvá je s pomocí umělé inteligence.
Budoucnost v zákaznickém světě bude patřit umělé inteligenci, metaverzu
nebo rozšířené realitě, myslí si Bronislav Kvasnička, který se zaměřil
na několik trendů zákaznického chování v roce 2030.