Média brání svůj obsah před umělou inteligencí
Stále více vydavatelů podniká kroky k tomu, aby k jejich článkům
neměli přístup roboti typu ChatGPT nebo Bard.
Stále více vydavatelů podniká kroky k tomu, aby k jejich článkům
neměli přístup roboti typu ChatGPT nebo Bard.
Přínos dat a datové analýzy pro fungování firem včetně možností
využití umělé inteligence rozebíral letošní ročník konference Primetime
for Big Data.
# Aktuality # Marketing # Lidé
Sazka založila novou divizi Zákaznické zkušenosti, jejím ředitelem se
stává David Schenk.
AI se stane do budoucna díky schopnosti neustálého učení a sledování
diváckých návyků nezbytnou součástí televizorů připojených
k internetu, tzv. Smart TV. Uživatelům nabídne personalizovaný obsah a
porozumí jejich návykům.
Glami spouští experimentální verzi AI nákupní asistentky.
Návštěvníkům vyhledá oděv podle jejich přání.
O dopadech umělé inteligence na provoz médií a podobu mediálního obsahu
mluvili na konferenci Czech Internet Forum Libuše Šmuclerová a Josef Šlerka.
Umělá inteligence je stále více zapojována do tvorby kreativy. Nicméně
stále jen jako nástroj, který potřebuje lidské vedení.
Přes nejpopulárnější vyhledávač půjde snadněji kontrolovat původ
vizuálního obsahu.
Konference Call Centra se bude konat 2. listopadu na téma „Lidská práce
versus umělá inteligence“.
Správa železnic spouští bezpečnostní kampaň „Budeš nám chybět“,
s níž upozorňuje na rizika nepozorného chování v blízkosti železnice.