AI v Česku denně sice používá menšina, ale marketing už mění
S rozšiřováním nástrojů generativní AI roste jejich role ve
vyhledávání. První studie ukazují, jaký dopad přináší na organickou
návštěvnost webů.
S rozšiřováním nástrojů generativní AI roste jejich role ve
vyhledávání. První studie ukazují, jaký dopad přináší na organickou
návštěvnost webů.
Většina české populace si myslí, že by čtenáři měli být informováni,
pokud zprávu napsala AI bez zásahu novináře, vyplývá z výzkumu.
# Aktuality # Retail # Marketing
Některé české e-shopy zaznamenaly v posledních týdnech pokles
návštěvnosti až o desítky procent. Za změnou je nová AI funkce Googlu.
Restrukturalizace WPP Media pokračuje. Klíčové změny mají být hotové do
konce roku.
Umělá inteligence zásadně otáčí vývojem, ale firmy se jí obávají a
neumějí s ní pracovat. Nově vzniklá skupina Inovatix to chce změnit.
YouTube se z pozice „doplnku k televizi“ posunul do role stěžejní
videoplatformy s přímým obchodním dopadem, zaznělo na konferenci Google
Marketing Live.
Návratnost investic do věrnostního programu je většinou pozitivní,
v průměru přináší 5,2× více, než jsou vstupní náklady, ukazuje
průzkum Antavo.
# Aktuality # Výzkum # Marketing
Do tří let by měla AI využívat každá druhá česká firma.
V kreativních oborech je to globálně více než 80 %.