F.H. Prager uvádí limitku i novou kombuchu s UGO
Ve spolupráci s UGO připravila značka F.H. Prager novou kombuchu. Zároveň
na trh uvádí limitovanou edici cideru s příchutí švestky.
Ve spolupráci s UGO připravila značka F.H. Prager novou kombuchu. Zároveň
na trh uvádí limitovanou edici cideru s příchutí švestky.
Ve výzvě Challenge Labe mají inovátoři pomoci společnosti UGO se
zužitkováním bioodpadu.
Z kávové sedliny z kavárenského řetězce Mamacoffee vytváří
Biopekárna Zemanka kávové sušenky.
Značka UGO se spojila s Biopekárnou Zemanka a společně vytvořily sušenky
z ovocných a zeleninových zbytků z výroby čerstvých šťáv.
Penny, Tesco, Kaufland nebo Datart přišly v nedávné době s projekty, kdy
využívají vlastní nepotřebné materiály nebo prostory u prodejen
k ekologickým aktivitám.
Produktová i korporátní komunikace Biopekárny Zemanka přechází od ledna
2021 k CIRA Advisory pod vedením Ivany Hekerle.
Ondrášovka a Korunní jsou značky, na jejichž rozvoj se Kofola chce do konce
letošního roku zaměřit. Dále se bude soustředit na kávovo-čajový
byznys.
Síť fresh barů a salaterií UGO chce se svou nabídkou oslovit i firemní
zákazníky. Nabízí jim catering v podobě UGO boxů.