# Udržitelnost # Výzkum # Aktuality
České domácnosti se do dekarbonizace nehrnou, bojí se zdražení
Přechod na jiný typ energie skutečně plánuje pouze devět procent
domácností, ukazuje výzkum Knowlimits Group.
# Udržitelnost # Výzkum # Aktuality
Přechod na jiný typ energie skutečně plánuje pouze devět procent
domácností, ukazuje výzkum Knowlimits Group.
# Aktuality # Retail # Marketing # Udržitelnost
Rohlík letos očekává obrat ve výši jedné miliardy euro na všech trzích,
kde působí. Z Vídně chce zavážet Bratislavu. Zavádí novou kategorii
upcyklovaných potravin.
# Aktuality # TV # Udržitelnost
Šest hráčů tuzemského audiovizuálního průmyslu podepsalo Memorandum
o založení České platformy pro udržitelnou audiovizi.
Přinášíme další přehled vybraných novinek za období posledního
čtvrtletí, které se pojí k udržitelnosti.
# Udržitelnost # Výzkum # Marketing
Až 69 % mladých z generace Z se domnívá, že by firmy mohly a měly
dělat více, aby spotřebitelům umožnily činit udržitelnější nákupní
rozhodnutí, vyplývá z průzkumu Deloitte.
# Retail # Výzkum # Udržitelnost
Jen loni zakoupilo módní kousky z druhé roky až 63 % spotřebitelů. Čím
dál více značek uvažuje o re-commerce.
# Aktuality # Marketing # Udržitelnost
Lidl dává svým zákazníkům možnost rozhodnout o tom, kde vyroste
nová les.
Zkušenosti s výpočtem uhlíkové stopy mediálního eventu popisuje Markéta
Pavlíková.