Přehled: Co přineslo čtvrtletí na poli udržitelnosti?
Přinášíme další přehled vybraných novinek za období posledního
čtvrtletí, které se pojí k udržitelnosti.
Přinášíme další přehled vybraných novinek za období posledního
čtvrtletí, které se pojí k udržitelnosti.
# Udržitelnost # Výzkum # Marketing
Až 69 % mladých z generace Z se domnívá, že by firmy mohly a měly
dělat více, aby spotřebitelům umožnily činit udržitelnější nákupní
rozhodnutí, vyplývá z průzkumu Deloitte.
Zvýšení počtu přímých rezervací přes oficiální web hotelu Marriott a
posílení věrnostního systému považuje za hlavní marketingová témata
společnosti nová marketingová ředitelka Kateřina Hajná.
Primark v kampani na podporu své nové kolekce s motivem Lvího krále
vybízí lidi, aby své oblečení nosili co nejdéle.
Ze starých výrobníků perlivé vody připravil SodaStream ve spolupráci
s ilustrátorem Markem Kulhavým umělecký triptych.
Radegast dal slovo, že do roku 2030 zadrží v krajině tolik vody, kolik si
z ní bere. Vavřinec Hradilek kvůli tomu sjel schody na kajaku.
Jednou z největších výzev, se kterou se dnes obor PR potýká, je celková
polarizace společnosti, myslí si Pavlína Rieselová ze skupiny Ewing.
Zkušenosti s výpočtem uhlíkové stopy mediálního eventu popisuje Markéta
Pavlíková.