PR České rady pro šetrné budovy zajišťují Insighters
Česká rada pro šetrné budovy si na komunikaci vybrala agenturu Insighters.
Česká rada pro šetrné budovy si na komunikaci vybrala agenturu Insighters.
V rámci svého vánočního pop-upu ve Westfield Chodov představil festival
Pure fest české značky a udržitelné tvůrce.
Pod vlastní značkou Vitalpoint nabídne lékárna doplňky stravy za
příznivou cenu.
# Aktuality # Udržitelnost # Retail
Na platformu Nesnězeno se přidal i Ústecký a Karlovarský kraj a završily
tak celorepublikovou expanzi.
# Aktuality # Retail # Udržitelnost
Ve Slaném otevřel obchodní řetězec Tesco hypermarket, který má být
šetrný k životnímu prostředí.
# Aktuality # Retail # Udržitelnost
Ukončení prodeje živých kaprů v kádích před prodejnami a pyrotechniky
označuje Tesco za další krok na cestě k odpovědnému podnikání.
Až 64 % Čechů je jedno, jestli je značka eticky, nebo sociální
zodpovědná, chtějí zejména kvalitní produkty, vyplývá z aktuální
studie Ipsosu.
V pořadí 12. prodejnu v Česku otevřel řetězec XXXLutz ve východních
Čechách, má solární elektrárnu i vsakovací pole kolem sebe. Komunikuje
ji kampaní s claimem „Přistáváme v Hradci!“.