# Marketing # Výzkum # Udržitelnost
Češi preferují udržitelnost při nákupech stále více
Udržitelný rozměr nakupování nabývá u českých spotřebitelů na
důležitosti, ukazuje průzkum společnosti EY.
# Marketing # Výzkum # Udržitelnost
Udržitelný rozměr nakupování nabývá u českých spotřebitelů na
důležitosti, ukazuje průzkum společnosti EY.
E-shop Freshlabels chce získat investici ve výši 1,5 mil. eur na další
expanzi směrem na Západ.
# Aktuality # Retail # Marketing
Zalando uvádí v České republice kategorii Pre-owned, nabízející
sortiment oblečení z druhé ruky.
Symbolicky na Den Země startuje Billa novou kampaň „Je čas na plán B“.
O její podobě i rozvoji udržitelných aktivit řetězce mluví Ivan Holub.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Hygienické papírové produkty Tento kladou s novým design důraz na
udržitelnost. Změnu podpoří i reklamní kampaní.
# Aktuality # Retail # Slovensko
Česká módní značka Bohempia vstupuje s lokalizovaným e-shopem na
Slovensko. Německo a další velké evropské země by měly následovat.
Na česko-slovenský trh přichází nová kosmetická značka Poetiko, jež
chce inspirovat spotřebitele k pomalejšímu a udržitelnějšímu
životnímu stylu.
# Aktuality # Marketing # Retail
Dm drogerie markt představuje vlastní produkty, které jsou neutrální
k životnímu prostředí. Nesou označení Pro Climate.
Společný čas s rodinou, ale také udržitelnost jsou hlavní pilíře nové
kampaně značky Orion.
Přepravní společnost DPD uvede od 1. dubna na pravidelnou trasu zelenou
tramvaj. Chce tak upozornit na svou udržitelnou strategii.