# Aktuality # Výzkum # Internet & Mobil
Nejudržitelnější evropská online tržiště za rok 2021
Vinted, eBay nebo Vestiaire Collective patří podle zprávy Cross-Border
Commerce Europe mezi nejudržitelnější tržiště v Evropě.
# Aktuality # Výzkum # Internet & Mobil
Vinted, eBay nebo Vestiaire Collective patří podle zprávy Cross-Border
Commerce Europe mezi nejudržitelnější tržiště v Evropě.
Digitální kampaň Komerční banky upozorňuje na to, že i Vánoce lze
prožít ekologicky, šetrně a střídmě.
Lednové vydání české verze magazínu Elle, která vychází ve středu
15. prosince, se hlásí k obsahu bez výrobků z kožešin.
Od ledna 2022 plánují oba obchodní řetězce využívat 100 % energie
z obnovitelných zdrojů a do roku 2030 sníží provozní emise CO₂
o 80 %.
Thomas A. Baťa uvádí kampaní pod značkou Mont Gele Gear kolekci
prémiového lyžařského a outdoorového oblečení.
Asociace producentů v audiovizi představí na semináři pravidla zeleného
natáčení pro snížení uhlíkové stopy a spouští platformu
Greenfilming.cz.
Rohlik.cz plánuje postupně přejít na elektroauta, v Praze a Brně jich chce
mít příští rok dohromady 400. Zároveň staví s E.ON vlastní síť
dobíjecích stanic.
Erste Group uvádí vánoční kampaň zaměřenou na udržitelnou budoucnost.
# Aktuality # Lidé # Marketing
Milan Malušek nastoupil na pozici ředitele marketingu pro střední a
východní Evropu (CEE) ve společnosti Schneider Electric.
Novým ředitelem pro korporátní záležitosti a udržitelnost společnosti
Coca-Cola HBC CZ/SK se stal Michal Dyttert.