McDonald’s se spojil s Pokáčem, „žere naši planetu“
McDonald’s spolupracuje s písničkářem Pokáčem, který pro značku
vytvořil novou skladbu i klip.
McDonald’s spolupracuje s písničkářem Pokáčem, který pro značku
vytvořil novou skladbu i klip.
Iniciativa Evropské komise Green Deal je českou populací vnímána spíš
negativně, přestože kroky k šetrnějšímu způsobu života podporuje
většina Čechů, ukazuje průzkum Omnicom Media Group.
# Marketing # Výzkum # Udržitelnost
O udržitelných výrobcích slyšela polovina respondentů. O existenci
obchodů prodávajících zboží do vlastních obalů zákazníka ví
7 z 10 respondentů. Nakupuje v nich ale menšina, ukazuje výzkum Nielsen.
Eva Burešová, ambasadorka značky Gap pro Českou republiku, se stala hlavní
tváří lokální kampaně zaměřené na produkty Gap for Good.
# Aktuality # Marketing # Retail
Tesco a Nestlé společně zahájily sběr a recyklaci kávových kapslí.
Sběrné zelené boxy jsou nově k dispozici v jedenácti prodejnách v Praze
a ve středních Čechách.
Letošní konference Retail Summit 2022 se zaměřila na zdraví, lidskost,
udržitelnost a efektivitu.
Tesco nově prodává ovoce a zeleninu vlastní značky volně ložené nebo ve
100% recyklovatelných obalech.
# Aktuality # Internet & Mobil
DPD spouští interaktivní webovou stránku, kde se lidé dozví, jaká je
kvalita ovzduší v Praze, ta se stala 12. městem v Evropě ze současných
15, kde tento program funguje.
Kofola začala provozovat vlastní online obchod, na němž prodává produkty
od malých lokálních výrobců. Do budoucna jej chce dále rozvíjet.
Spotřebitelé očekávají od značek a firem udržitelné chování, ale co na
to praxe? Přinášíme několik tipů, jak efektivně začlenit udržitelnost
do firemní strategie.