Dm spouští další fázi kampaně, věnuje se přírodě
Dm drogerie markt vstupuje do další části celoroční kampaně „Zažij
sílu inspirace“. Po umění se zaměřuje na přírodu.
Dm drogerie markt vstupuje do další části celoroční kampaně „Zažij
sílu inspirace“. Po umění se zaměřuje na přírodu.
V zahraničí se stále více diskutuje o tom, jak mají média přistupovat
k tématu klimatické změny. Mluví se o specifické disciplíně
označované jako „klimatická žurnalistika“.
Média se informování o extrémním aspektu klimatické změny často
vyhýbají až do chvíle, než začne nabývat tragických rozměrů, píše
Oldřich Sklenář z Asociace pro mezinárodní otázky.
Kokoza představila novou kampaň a videospot, který podporuje uzavřený
cyklus jídla v gastroprovozech. V kampani vyzývá ke kompostování a
udržitelnému provozu.
Kampaň jen z ekologických materiálů podpořila značku domácích
čisticích prostředků Seventh Generation.
Udržitelnost, životní prostředí i energetická bezpečnost jsou tématy
nové reklamní kampaně Skupiny ČEZ.
Rohlík zavádí nové 100% rozložitelné sáčky z kukuřičného škrobu.
Nově do nich balí pečivo.
Česká spořitelna uvádí novou reklamní kampaň v rámci svého konceptu
#Silnější. Zdůrazňuje udržitelnost a finanční zdraví, vzdělávání
nebo inovace.
Jen jednotky procent vlastníků automobilů využívají jiného než
benzínového či naftového pohonu. Nákup elektromobilů Češi ani příliš
neplánují, ukazuje výzkum Nielsen.
# Aktuality # Retail # Marketing
Mattoni rozšiřuje distribuci svých vratných skleněných lahví. Podpoří
ji reklamní kampaní.