# Aktuality # Marketing # Retail
Nespresso spouští kampaň Prázdný šálek
Kampaň Prázdný šálek společnosti Nespresso má poukázat na nutnost
chránit kvalitní kávu, která je ohrožena kvůli klimatickým změnám.
# Aktuality # Marketing # Retail
Kampaň Prázdný šálek společnosti Nespresso má poukázat na nutnost
chránit kvalitní kávu, která je ohrožena kvůli klimatickým změnám.
# Marketing # Retail # Udržitelnost
Organizace POPAI usiluje o rozproudění debaty o tom, že udržitelnost není
jen marketingové téma. Lidé se o toto téma podle výzkumu zajímají
stále více.
# Aktuality # Retail # Marketing
McDonald’s otevírá 22. září v Benátkách nad Jizerou svou vlajkovou
loď v oblasti udržitelnosti.
Původem estonská banka se chce zaměřit především na spolupráci
s partnery. To bude pro letošní rok hlavní komunikační kanál.
Nová specializovaná agentura v síti DDB Europe, DDB Fresh, se zaměří na
módní inovace a udržitelnost.
Původem německá značka Playmobil na českém trhu roste. Investice do
marketingu se zvyšují úměrně růstu tržeb.
Cupra se spojila se značkou Mikasus a společně vytvořily trvale udržitelné
tenisky, které jsou inspirovány ulicemi Barcelony.
Tvářemi kampaně na tarify You Neo jsou Ben Cristovao a zpěvačka Elly.
Sprite končí se svou zelenou lahví, nově se plní jen do čirých lahví,
které mají usnadnit recyklaci.
Rohlík do svého sortimentu přidává novou značku Gimar od španělského
výrobce.