Omnicom Media Group je členem Climate & Sustainable Leaders
Omnicom Media Group chce jako člen platformy Climate & Sustainable Leaders
Czech Republic pomoct zvýšit kredibilitu tématu udržitelnosti v českých
médiích.
Omnicom Media Group chce jako člen platformy Climate & Sustainable Leaders
Czech Republic pomoct zvýšit kredibilitu tématu udržitelnosti v českých
médiích.
# Marketing # Výzkum # Udržitelnost
Udržitelnost je tématem rezonujícím napříč obory. Zapojují se do ní
i pivní značky jak u nás, tak v zahraničí.
Rohlik Group v roce 2022 meziročně zvýšila obrat o 33 % a letos chce
být zisková. Zaměří se především na rozvoj svých stávajících
poboček, rozšíření na další trhy zváží podle světového vývoje.
Prostředí identity se již nějakou dobu mění, marketéři by neměli
vyčkávat a ponechat svou značku v rukou gigantů, píše Oliver Whitten
z Adformu.
# Aktuality # Internet & Mobil
V Česku vznikla nová informační služba ESG Radar, která se specializuje
na témata udržitelnosti.
Od poloviny ledna spouští ČSOB Stavební spořitelna kampaň, jež komunikuje
nezajištěné úvěry na úsporné bydlení.
Rok 2022 přinesl luxusnímu segmentu po pandemii značné oživení. Letos se
však očekává kvůli ekonomické situaci zpomalení.
Společnost Kaufland připravila k výročí na českém trhu kampaň „25 let
nejlepší cena pro Česko“. Kampaň má každý týden přinést nabídky
napříč sortimentem.
Rok 2022 byl ve znamení rostoucí inflace, energetické krize a války na
Ukrajině. I nadále se však klade důraz na udržitelnost.
Výstava ZeMě je vůbec první recyklovanou expozicí naší nejvýznamnější
muzejní instituce.