Brit má kampaň „Milujeme přírodu stejně jako naši psi“
Brit uvádí na trh novou řadu krmiv Brit Care Sustainable, podporuje ji
kampaň „Milujeme přírodu stejně jako naši psi.“
Brit uvádí na trh novou řadu krmiv Brit Care Sustainable, podporuje ji
kampaň „Milujeme přírodu stejně jako naši psi.“
Společnost McDonald’s nechala vyrobit druhou sérii laviček z vyřazených
jídelních táců. O jejich design se postarala Eliška Podzimková.
# Marketing # PR # Udržitelnost
Pokud firmy komunikují téma udržitelnosti bez návaznosti na své produkty,
nedosáhnou kýžených výsledků. To je jeden ze závěrů setkání Omnicom
Media Group věnovaného komunikaci udržitelnosti.
Výsledky z průzkumu napříč firmami v České republice Udržitelný
byznys 2023 přináší iniciativa Změna k lepšímu.
O2 ve své nové kampani #nejsmesměsný radí, že vysloužilé mobilní
telefony nepatří do směšného odpadu.
# Aktuality # Marketing # Retail
Mondelēz International mění u značek Milka dezerty, Oreo a BeBe Dobré
ráno stojany.
Unilever investuje do start-upu Geno, který mu má pomoci s vývojem kosmetiky
a čisticích prostředků bez palmového oleje a ropných derivátů.
Kaufland a Lidl spouští na vybraných prodejnách pilotní projekt zpětného
odběru PET lahví a plechovek.
Sídlo a prodejna společnosti Kytary.cz v pražských Modřanech projde
v následujících měsících proměnou, vyroste na ní solární elektrárna.
Po 11 letech odchází z agentury DDB Darko Silajdžić. Jeho další kroky
vedou k módě a kultuře.