Komunikace udržitelnosti musí být hlavně transparentní
Jaké komunikaci se vyvarovat na poli udržitelnosti, aby se firmy
nedopouštěly greenwashingu, ukázalo setkání OMG Sustainability.
Jaké komunikaci se vyvarovat na poli udržitelnosti, aby se firmy
nedopouštěly greenwashingu, ukázalo setkání OMG Sustainability.
Automobilka Kia se na českém trhu spojuje s herním portálem TryHard.cz a
česko-slovenskou organizací eSuba.
Televizní skupina CME, pod kterou patří i tuzemská TV Nova, spustila
iniciativu na poli udržitelnosti CME Cares. Vedou ji Soňa Schwarzová a Hana
de Goeij.
Kromě zábavy se budou značky na letních hudebních festivalech letos
zaměřovat i na vážnější témata, jako je udržitelnost, nebo
kyberbezpečnost.
Udržitelné obaly pomáhají prodejům, lidé však nejsou ochotni si za ně
připlatit, ukazuje experiment agentury Ipsos.
# Aktuality # Udržitelnost # Marketing
Až 53 % firemních tvrzení podává o udržitelnosti vágní, či dokonce
zavádějící informace, plyne to ze zjištění Evropské komise.
Impact Metrics uvádí digitální řešení, které má malým a středním
firmám pomoct se shromažďováním většího objemu dat potřebných pro
měření a vykazování udržitelnosti.
Kaufland přichází s novou verzí své věrnostní mobilní aplikace a spolu
s tím nabízí digitální účtenku.
Lidl chce do konce listopadu letošního roku nainstalovat digitální cenovky
ve všech svých prodejnách.
Platforma Climate & Sustainable Leaders Czech Republic zahájila sběr dat
pro druhý ročník průzkumu Carbon Tracker 2023. Výsledky ukážou, jak jsou
na tom klíčoví ekonomičtí hráči na českém trhu s uhlíkovou stopou a
jak pokročili v dekarbonizaci.