Evropský trh CTV musí přidat, inzerenti chtějí výsledky
Trh CTV reklamy vyžaduje odpovědnost a konkrétní výsledky z investic.
Evropa v tomto ohledu stále zaostává za USA, píše William Jones
z Adformu.
Trh CTV reklamy vyžaduje odpovědnost a konkrétní výsledky z investic.
Evropa v tomto ohledu stále zaostává za USA, píše William Jones
z Adformu.
Také letošní festivalovou znělku režíroval Ivan Zachariáš, připomíná
i Jiřího Bartošku.
Pořadem čtvrtečního večera po 20:00 se stal úvodní díl seriálu Malý
pitaval z velkého města. Dosáhl nejvyšší sledovanosti ve všech hlavních
diváckých skupinách.
Telly přichází v letní kampani s letní nabídkou: tři měsíce velkého
balíčku za 260 Kč, HBO a Max na měsíc a iDnes Premium zdarma.
Nabídku televizních kanálů v režimu volně šířeného vysílání
rozšíří dětský kanál TraLaLa. Získal licenci od Rady pro rozhlasové a
televizní vysílání.
Oneplay mění možnosti přetáčení pořadů u kanálů skupiny Prima.
Přeskakovat reklamu ale půjde jen částečně, reklamní bloky zůstávají
chráněné.
Pozici středečního nejsledovanějšího pořadu po 20:00 si ve skupině 15+
udržuje seriál Vraždy v kruhu. Následoval Poklad na stříbrném jezeře.
V 15–54 jsou nejsledovanější slovenské Extrémní proměny.
Internetová televize Pecka.TV zdvojnásobila počet nabízených balíčků a
spustila letní soutěž.
Poslední díl seriálu Jedna rodina sledovalo půl milionu diváků starších
15 let. Šlo o nejlepší výsledek úterního večera po 20:00.
CNN Prima News plánuje pro letošní sněmovní volby nejrozsáhlejší
volební pokrytí. Zároveň prochází digitální transformací, jejímž
cílem má být dosažení maximálního zásahu napříč tuzemskými
zpravodajskými platformami.