Nova v HbbTV zavedla možnost soutěžit přímo na TV
Skupina Nova představila novou funkcionalitu v HbbTV, a to v podobě
soutěžní otázky na televizní obrazovce. Jako první ji využila značka
Zlatý bažant.
Skupina Nova představila novou funkcionalitu v HbbTV, a to v podobě
soutěžní otázky na televizní obrazovce. Jako první ji využila značka
Zlatý bažant.
Nejsledovanějším pořadem čtvrtečního večera po 20:00 v divácké
skupině starší 15 let byl seriál ZOO. Sledovalo ho 933 tisíc diváků.
Seriál Zlatá labuť byl pak těsně nejsledovanější v divácké
skupině 15–54.
Nový seriál Mozaika pro Novu natáčí produkční společnost Lucky Man
Production s producenty Davidem Ondříčkem a Dariou Špačkovou.
Nejsledovanějším pořadem středečního večera po 20:00 se stal první díl
nového seriálu Půlnoční zpověď. Sledovalo ho 885 tisíc diváků
starších 15 let.
Nejsledovanějším úterním pořadem po 20:00 zůstává v divácké skupině
15+ seriál ZOO s 1,02 mil. diváků. Serál jedna rodina je pak těsně
sledovanější ve skupině 15–54.
TV Nova vrací magazín Víkend jako samostatný pořad do pondělního
pozdějšího hlavního vysílacího času.
Specialisté se po skončení seriálu Místo zločinu České Budějovice
drží na pozici nejsledovanějšího pondělního večerního pořadu. Další
díl sledovalo 1,18 mil. diváků (15+), což byl zároveň nejlepší
výsledek celého dne.
Novinkou ve vysílání stanice Prima Cool je od úterý 25. dubna komediální
pořad WTF: Welmi Trapné Ftipy.
Série konferencí Nextv o televizní reklamě se v květnu přesunou do
Prahy. Konference pořádá společnost Dataxis v termínu 10. až
12. května v Praze a AKTV se stala jejich mediálním partnerem.
Společnost A 11, která na konci dubna spustí celoplošné pozemní
vysílání svého kanálu A 11, chce na něm vysílat zápasy nejvyšší
tuzemské fotbalové ligy.